Igen igen, de megígérem az utolsó. Az utolsó megosztott dalszöveg amiből szintén nem lett dal soha.

 

Minden ember életében tudod eljön az a nap,
Mikor egy komoly nő az ajtóján kip-kop bekopogtat!
És mit tehetünk, kinyitjuk az ajtót, és várjuk,
Hogy e komoly nővel teljesüljön minden egyes vágyunk.
Kip-kop: de nehéz erőt venni és felállni,
Hip-hopp: hisz eddig össze-vissza tudtál szállni,
De most úgy érzed börtönbe kerülsz, vesztőhelyre,
Nem ugorhatsz minden utatba kerülő mellre...
A helyre, melyre kerülsz minden egyhangúnak látszik,
Nem a farkaddal gonolkodsz, szíved ami veled játszik...
Az érzelem és nem az érzés dominál a helyen,
A pöcsödön nem múlik semmi, csak az érzelmeden!
Rózsaszín a világ, és nem látsz mást csak azt a nevet,
Ahogy kéjesen a szemedbe néz, és rád nevet,
És úgy érzed, hogy leélnéd vele az életedet,
Szóval mondd el nekem bátran, neked mit jelent?!

Neked mit jelent, mit jelent a nő
Neked mennyit ér,ó mennyit ér ő,
Ha úgy érzed rátalálsz és nem csak hálsz,
Mondd el nekem testvér hogy mire vársz?

Minkettőnknél megvolt a kopogtatás,
És uram bocsáss', az ajtónyitás...
Két testvér két nője, két szívnek két kője,
Két láncnak ékszere, két férfi végzete...
Örök vagy véges, ez persze kétséges,
De addig jó amíg úgy érzed, krémes, értékes...
Azt úgyse te szabod meg testvér, meddig ragyog csillagod,
Meddid jelent édenkertet számára az illatod,
Meddig jelent napot sötét, kiszáradt szívedbe,
Meddig nézel úgy rá mint egy hívő néz istenre...
Meddig édes mélyről feltörö patakod íze,
Meddig dobban érted most még kalapáló szíve,
Meddig érzed gyomrodban a reszketés érzését,
Ha nem látod, meddig érzed szívednek vérzését!
És ha nem tettem még fel előbb az életed kérdését,
Kérem a hölgyek-urak szíves elnézését!

Neked mit jelent, mit jelent a nő
Neked mennyit ér,ó mennyit ér ő,
Ha úgy érzed rátalálsz és nem csak hálsz,
Mondd el nekem tetvér hogy mire vársz?
Beengednél-e ha neked kopognék?
Vígasztalnál-e ha neked zokognék?
Ha nem lennék veled, ugye hiányoznék?
Ha bajba lennél, én imádkoznék!

Ajjajjajjjj...azt mondják érzelmes voltam
De nem,[NEM!] én csak szívemből szóltam!
Engem is elvakít az a vala, az a valami,
Engem is csak vezet az a vala, az a valaki,
Nekem se a farkam parancsol e pici dalban,
Bár nem mindig így van, ezt megsúgom halkan...
De egy új oldal, új álmokat is tükröz,
Mint a varázsló a nyúllal, szívem velem is úgy trükköz,
Farkammal együtt szavalnak pici varázsigét,
Melyel varázsolnak perverz, vagy érzelmes igét
A nyelvemre, kezemre, eszemre tollamra,
S így kerülnek ütős, vagy érzelgős dallamra,
Így lesz komoly témájú vagy teljesen laza,
Puhány, vagy vág mint a réten a kasza!
De rá vagyok szorulva erre a hajlamra,
Ha nem lenne a varázslat senki se hallgatna!

Beengednél-e ha neked kopognék?
Vígasztalnál-e ha neked zokognék?
Ha nem lennék veled, ugye hiányoznék?
Ha bajba lennél, én imákoznék!
Neked mit jelent, mit jelent a nő

Szerző: TAJ  2010.04.19. 02:54 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr521933204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgan Burnley 2010.04.19. 18:23:49

Nem azért mondom, de kétszer tetted fel ugyanazt a szöveget...

TAJ 2010.04.19. 22:20:05

Sry javítottam :)
süti beállítások módosítása