Álmot láttam, ott voltunk te meg én,
Te nem mozdultál, nem léptél felém.
És én csak vártam, vártam, hogy gyere,
Ám nem rám néztél, hanem másfele.

Kinyújtottam a kezem, hogy elérjelek,
Messze voltál, nem érinthettelek.
Néztelek könnyes szemmel, védtelen,
Te az égre emelted tekinteted.

Kiáltani akartam, hogy meghalld,
De ajkaimon nem tört át a hang.
Szomorún mosolyogtál fel a holdra,
Szemedben mintha könny csillant volna.

Futni akartam, hogy megöleljelek,
De lábam nem engedelmeskedett.
Elfordultál, nem néztél vissza sem,
Álltam visszafojtva lélegzetem.

Néztem, hogyan távolodsz el lassan,
Magad mögött hagyva minden rosszat.
Könny áztatta elgyötört arcomat,
Tudtam, most utoljára láttalak.

A láthatár mögött a nap felkelt,
Éreztem, itt a  vége, mennem kell.
Majd ezer csillogó darabra törtem,
S a föld nem volt otthonom többet.

2009.11.21

Szerző: Morgan Burnley  2009.11.21. 12:33 4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr781541543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TAJ 2009.11.23. 00:38:10

Eszembe juttatta az olyan álmaim, mikor üvöltenék, szólnék, de nem jön ki hang a számon. Borzasztó érzés, amit a vers számomra tökéletesen átadott. A befejezés kicsit furcsa lett, talán az utolsó versszakot nem kellett volna megírnod, persze lehet csak nekem tűnik nem odaillőnek.

Morgan Burnley 2009.11.23. 14:55:11

Azért írtam bele az utolsó versszakot, mert az az utolsó csattanó a végén, mert lezárja azzal h azért nem tud csinálni semmit, mert már nem él, tehát eleve halottként nézi az egészet kívülről. Legalábbis valami ilyesmit akartam kihozni belőle, amúgy nagyon sokat szenvedtem azzal a versszakkal.

TAJ 2009.11.23. 15:09:37

Jajj. Akkor félreértettem bocsi :D

Morgan Burnley 2009.11.23. 15:19:58

Alapjáraton amit te gondoltál az jó volt mert pont ezt akartam én is kifejezni, csak a vége egy ilyen csattanó :)
süti beállítások módosítása