Újra és újra meg kell küzdenem,
Újra és újra, hogy bízz bennem.
Újra és újra fel kell, hogy álljak,
Újra és újra, megtalállak.

Látni szeretnélek élni és álmodni,
Melletted állni és támogatni.
Valóra váltani mindent, miben hiszel,
Fogni a kezed, s a szél nem visz el.
De figyelj, hallgasd amit csendesen súg,
Könnyedén, s lágyan a füledbe búg.
Én kértem meg őt, hogy vigye el hozzád,
E őszinte kis verset, és semmit mást.
Mert ismét itt állok, várok egy jelet,
Hogy nem tűntél el, s itt leszel velem.

Újra és újra meg kell küzdenem,
Újra és újra, hogy bízz bennem.
Újra és újra fel kell, hogy álljak,
Újra és újra, megtalállak.

Felnövök, olyan leszek kit szeretnél,
Csak mondd meg mit tegyek, és adj egy esélyt,
Ha nem én vagyok az, akire vártál,
Elengedlek, menj, de légy boldog, másnál.
Így rendeltetett, hiszem, na meg tudom,
Én leszek ki végig kísér utadon.
Nem menekülhetsz, hiába akarsz,
Mégha bocsánatot százszor is hadarsz.
Mert én itt leszek mindig, ha barát kell,
Ki melletted áll, soha nem tűnik el.

Újra és újra meg kell küzdenem,
Újra és újra, hogy bízz bennem.
Újra és újra fel kell, hogy álljak,
Újra és újra, megtalállak.

2008.09.18.

Szerző: Morgan Burnley  2008.09.18. 11:13 7 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr49669266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TAJ 2008.09.18. 12:51:31

Tetszik az újra és újra dolog, remekül érzékelteti amit érzékeltetnie köll.
"Elengedlek menj, de légy boldog másnál"
Itt nem érzem a 'de' szócska odaillőségét.
Jah és kit küldtél és ki búg?Az még olyan érdekes.Közbe eszembe jutott, ha a 'de' szócskát kivennéd és a kövi sor elejére tennéd úgy másként látnám, szerintem te is úgy gondolhattad. Ezektől eltekintve és a tények ismeretében tetszik :-)

Morgan Burnley 2008.09.18. 12:55:41

Jó, akkor a de légy boldog után teszek egy vesszőt, úgy már másabb, elengedem, de akkor legyen boldog, érted?
A szél :) "s a szél nem visz el" stb, stb, utána már a szélről van a kövi pár sor.

TAJ 2008.09.18. 13:14:04

Az oké hogy de, de miért de?
Kikötöd hogyha elengeded nem lehet mással boldogtalan?:-)
Ok, szél kérdés kacifántosan de kibogozva :-)

Morgan Burnley 2008.09.18. 16:24:56

Persze, ha már elengedem, az a minimum hogy boldog legyen :) Különben eszemben sincs elengedni, érted :)

Morgan Burnley 2008.09.18. 20:10:41

Rájöttem, hogy két sor lemaradt a végéről....

DarkSide 2008.09.18. 20:59:06

Javítottam, az ű-ket ú-ra ("Űjra és újra fel kell, hogy álljak,")

Morgan Burnley 2008.09.18. 21:00:59

Óóó... köszi, nem vettem észre...
süti beállítások módosítása