Itt ülök, szobámban néma félhomály,
Remegve nyúlnék a telefon után.
De nem lehet, nekem nincs jogom rá,
Most valaki más ölel, más ér hozzád.

Azt hittem már nem érdekel többé,
És nem számít, ha én válok köddé,
De legbelül tudom, te nem vagy boldog,
A zsák nem találta meg a foltot.

Persze, én se vagyok tökéletes,
Szeretlek, ez számomra természetes.
S bár soha nem leszel az enyém,
De tudd, bennem él még a remény.

Megtanultam a leckét alaposan,
Csak magamra nézek haragosan.
Hiányzol, most is, mindig,
De majd megtanulok az életben hinni.

2008.11.14.
 

Szerző: Morgan Burnley  2008.11.14. 01:24 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr56768144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TAJ 2008.11.14. 11:59:41

Utsó két sor között abszolút semmi összefüggést nem látok, amúgy tetszik a többi.

Morgan Burnley 2008.11.14. 12:36:31

Ja, az utolsó sor fura, de még nem találtam rá jobb rímet, még gondolkozom rajta....
süti beállítások módosítása