Várja a pillanatát, várja a napot,
Egy helyben álldogál, tipeg-topog...
Türelmetlenül rágcsálja a körmét,
Majd másik pillanat és...falakat törnék.
Villanykörték ragyognak fényesen,
Én is ezt érzem most, 22 évesen,
Na gyere édesem, kapcsolót ne érints,
Ragyog rám arcod, és egy barna tincs,
Tested maga a kincs, amit a testem
Megkaparintott, ott azon az esten...
Le nem festem, inkább csak írom,
Színesebb ez itt...egy kis papíron,
És amíg érzem, amíg bírom,
Amit érzek, neked sorokba írom.

Élt egyszer két madár, laktalan szállt...
Egymáshoz..legyőzve minden akadályt,
Utukban állt forgószél és villámok,
Hiába minden, hisz szívük mélyén ott lángolt
Picike láng, de...ereje nagy,
Ellenállást nem tűrt ha akadályba akadt,
Ott lángolt s táplálta vénájuk erejét,
Mi nyújtotta nekik...szívük melegét.
Nem kell menedék, egymásban otthont
Javított egyik, ha másik rontott,
Majd szárnyat bontott, vagy éppen leszállt,
Együtt feledve örökre bút és a magányt...

Szerző: TAJ  2008.12.16. 11:47 4 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr85825917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgan Burnley 2008.12.16. 12:26:27

Javítottam a fogószelet forgószélre utólagos engedelmeddel :) Igen, megint észrevettem a hibát, sorry :D
De most a versről is írok :) Nekem bejött, elfogultság rulez meg ilyenek... szóval tetszik, ritmus, rímek, meg hát ugye a háttér. Egyetlen kritikám lenne: "Nem kell menedék, egymásban otthont" -> nekem ez után hiányzik egy sor, valahogy nem volt tiszta a kép hogy jön oda az a sor amit írtál, vagy csak én értettem félre valamit vagy nem tudom, de az ott kicsit fura...
Amúgy örülök h újra írtál :)

TAJ 2008.12.16. 12:47:27

Köszönöm a korrekciót csak átfutottam, nem tűnt fel elsőre.
A két sor amit említezs végülis nem is akar csak rímekben "egymáshoz jönni" :-)
Ha nagyon meg akarom magyarázni akkor az otthont után egy láthatatlan találtak van, a következő sor már a "bűn" és megbocsátás kapcsolatbeli megmutatkozására vonatkozik.
Örülök hogy újra írhattam, remélem másnak is tetszik majd.

Morgan Burnley 2008.12.16. 13:04:18

Aham, értem, bár ez így fura, de mindegy, attól még tetszik :)

Dia28 2008.12.20. 14:07:42

Sziasztok! Én is hozzászólnék ehhez a sorhoz. Szerintem ez az egyik legsikerültebb része a versnek, és jól példázza, hogy nem kell mindent kimondani, elég utalni-sejtetni dolgokra, aköltőiségbe ez bőven belefér SŐT!!!
süti beállítások módosítása