Álmatlan éjszaka és szó szoros az értelme,
Álmos tekintettel nézek az elképzelt képedbe,
Testem már fárad mégis minden porcikámban
Rád gondolok, rád, egy elképzelt világban.
Még két órám van talán, kipihenjem a napot
De nem látok mást csak azt az elképzelt lapot,
Melyre neved lett írva, s én fölé írtam enyém,
De a radírt látom csak mi egyre közeledik felém...
Nem felém..csak képzelet, a papírt maszatolja
Elragadnám, nem lehet, a nevünk ostromolja...
Erkölcsök és érzések küzdelme ez talán,
Hisz másé vagy, aláírtad: csak a halál...
Lehet nem is írtad, nem történt szerződés,
Légy enyém, jöjj ide, most...ennyi és kész!
Kötöttség igen...nem tárgyilagos értékek,
Mig gátat szabnak, közénk állnak, és széttépnek.

Gyomromig hatol, testem megremeg,
Álom helyett fekszek és zizegve reszketek...

Cigarettafüst, s gyújtó lángja
S annak gazdája megnyugvásra várva...

Szerző: TAJ-away  2008.08.04. 02:28 3 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr85599285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TAJ 2008.08.04. 12:45:39

Dohányzol?:D
Tudtam tudtam tudtam! :D

Morgan Burnley 2008.08.04. 13:04:06

Szeméééét :D Ne forgasd ki a szavaimat :P
süti beállítások módosítása