Igen ez is egy olyan megosztandóm ami dalként talán sosem készül el, egyétek-igyátok :)

 

Egyedül feküdtem egyedül aludtam,
De megszereztelek, és tőled bevadultam
S mióta megismerhettem a tested titkait,
Azóta fogva tart a vágy, a ritka hit,
Az érzés, amit viszonzol nekem,
És ez az oka hogy nyugodtan hajtom le esténként a fejem.
Sokszor vitázunk, de ez csak taktika,
Hogy jobb legyen utánna a....taptidaptidaaa...
S ha mégis valami komolyra fordulna,
Megbántanálak, s könnyed kicsordulna,
Nem bírom nézni az ártatlan szemed,
Elveszek tekintetedben, s ez sikerhez vezet!
Kezet a csípőre, fenékre, vállra,
Érzem a te tested ugyanúgy várja...
Fogvatart, megragad minket az ágy,
És egész este magához ölel a forró vágy...

Forró vágy...már vár minket az ágy,
Szív dobban...és ajkadon ott van az ajkam
S füledbe súgom halkan:
Te vagy a nő, akit mindig is akartam!

Vadító nézésed megigéz engem,
És kósza gondolatok járnak fejemben,
A szirmok alatt rejtőző gyönyörű tested,
Az érzéstől mit én is érzek, fejedet veszted,
Nincsen már külvilág, testedet látva,
Mindent kitárva, szájam tátva,
Tüzelő bőröddel hozzámsimulsz,
Tekintetedben kéj, hozzám bújsz,
Vad csókok feledtetnek minden rosszat,
Értelmét veszti minden sértő mondat,
Mit egykor kimondott a szám vagy a szád,
Most csak Te és én, na meg a forró vágy...

Forró vágy...már vár minket az ágy,
Szív dobban...és ajkadon ott van az ajkam
S füledbe súgom halkan:
Te vagy a nő, akit mindig is akartam!

Eltűnt a világ, nincsenek csillagok,
Csak szemed világít, az arcomba ragyog,
Megszűnik minden kis parányi galaxis,
Ahogy vadul csókolsz és néha harapsz is,
Eltűnik a föld és nincsen már holdja,
A testem szomját a te tested oltja,
Nincsenek Országok, államok, hatalom,
Egyedül gyönyörű testedet akarom,
Eltűnt a sok falu, sehol egy ház,
Csak kéjes sikolyod és a túlfűtött láz,
Megfeszül testünk, megroppan az ágy,
Eggyé olvasztva lángol a forró vágy...

Forró vágy...már vár minket az ágy,
Szív dobban...és ajkadon ott van az ajkam
S füledbe súgom halkan:
Te vagy a nő, akit mindig is akartam!
Forró vágy...már vár minket az ágy,
Szív dobban...és ajkadon ott van az ajkam
S füledbe súgom halkan:
Te vagy a nő, akit mindig is akartam!

Szerző: TAJ  2010.04.19. 02:50 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr881933203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása