Letargikus kesergés szőtte gondolat,
Magány, szorongás megannyi indulat,
Hiányod egyszerre édes és keserű,
Mert bár nem látlak, nem vagyok egyedül.
 
Minden percben, pillanatban, itt vagy velem,
Vállam simítod, fogod a kezem,
S míg e pillanatban feszül, remeg a kéz,
Percek múlva szám íze mint a méz.
 
Rád gondolni egyben édes, ugyanúgy fáj,
De a társam mégis te vagy, nem a magány,
A düh, indulat, harag hiába tép,
Ha sietve nyomába, a boldogság lép.
 
Boldog, mert élhet, s szerethet téged,
Nincs kötelezettség, nincs érdek,
Egyszerűen szeret, élteti lényed,
És megnyugtatja: te is így érzed...
 
De az ég megremeg, megérkezik Plátó,
-A harctér a te helyed, nem a lelátó!
-Küzdenék de sajnos két részes a csata,
Ellenfelem: párja, s Ő maga.
 
Nehezebb lesz legyőzni tudatát,
Mi gátolja jelenleg szíve akaratát,
De midőn sikerül, nem hiszek kudarcban,
Hisz fegyveremmé válik a második harcban.
 
Megvívtam a csatát, a harcnak már vége,
Hősöd én vagyok, s te leszel felesége,
Boldogan élünk míg meg nem halunk,
Míg világ a világ, együtt maradunk...

Szólna a boldog vég...ez nem tündér mese,
Nem leszel herceged hűséges hitvese,
Talán lehetsz...meg sok csoda is történhet,
Csak felébredsz holnap, az egész nem történt meg...

S ismét elfog pár szomorú gondolat,
Markába késeket, mérgeket tartogat,
A kés a hiányod, méreg te magad vagy,
Szúrkálja szívem, mérgezed tudatomat.

Akkor hát legyen vég: most úgyse látlak,
Megszakítom most a sok érzelmi szálat...
...majd midőn szívem hiányod nem érzi,
Megpróbálok elérhető vágyak után nézni.

Eltelt tán egy nap, szívem nyugodt,
Nem érzem hiányod, higgadt vagyok.
Fülemben megcsendül ekkor egy dallam,
S ismerős járdakő reped meg alattam...

...Dehogy reped, nyílik hatalmas rés,
Szívem dobban...mi ez az egész?!
Azt hitted erős, s oly hatalmas vagy,
Mégis legyőz egy kicsi szív, ó test ura: agy...

...Bár nem látlak, nem vagyok egyedül...
Hiányod egyszerre édes és keserű...
Rád gondolni egyben édes, ugyanúgy fáj...
De a társam mégis te vagy, nem a magány...

Szerző: TAJ  2008.08.15. 11:22 7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr46617017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mocsok 2008.08.15. 12:08:44

Szép visszatérés:)

Morgan Burnley 2008.08.15. 13:06:07

Hülye vagy? Miért nem akartad ezt felrakni? Rohadt jó lett... van tehetséged hozzá, amilyen nekem sosem lesz... én nem tudom így leírni amit akarok...

TAJ 2008.08.15. 14:33:35

Nem nem akartam, csak a szokásosnál több időre volt szükségem a kidolgozásához, ritkán kezdek bele valamibe úgy, hogy még nem tudom mi lesz a vége, most így történt.
A "nemfelrakást" a monoton verstémáim miatt írtam még tegnap neked.
Köszönöm amiket írtatok rá jól esik.

TAJ 2008.08.15. 14:35:13

ps.: aki tud jobb címet, vagy számára tetszetősebbet írjon, mer arra elfogyott a szufla, és esetlegesen megfontolnám a tanácsokat.
Előre is kösz.

Morgan Burnley 2008.08.15. 14:47:43

Nem feltétlenül gáz, ha sokáig dolgozol vmin, én pl a novelláimon rengeteget szoktam. Amúgy sztem a verstéma monotonitásával sincs probléma, amíg így ki tudod fejezni amit akarsz. Nekem tetszik, dehát ezt úgyis tudod.
süti beállítások módosítása