Nélkületek élek, s ti nélkülem haltok,
Nem érdemeltek, csak megmartok.
Nem ellenségeim, de ellenem vagytok,
Szívetek kértem, esélyt sem hagytok.

Testetek kértem, nem volt a válasz,
Gyengít a magány, elutasítás fáraszt...
A remény darabkákból már várat építhetnék,
S én lennék a vár-úr, benne reménykednék.

De minek nekem e kimagasló bástya?!
Kardot ragad inkább, hit lesz a palástja.
A remény rabja ma szabadulni fog,
Nem csenget többet, többé nem kopog.

Nem is zokog, majd teszed azt te,
Ha lábnyomom az eső rég eltemette.
Későn keresed majd a herceg fehér lovát,
Bottal ütheted akkor már a nyomát...

Vadász lettem, s ti értéktelen vadak ott,
Húsotok méreg, bele többé nem harapok,
Inkább lesben állok, erdő mélyét járva,
Minőségi vadak szelidítését várva.

Szerző: TAJ  2008.10.01. 09:37 3 komment

Címkék: vers

A bejegyzés trackback címe:

https://amateurwriters.blog.hu/api/trackback/id/tr22690300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morgan Burnley 2008.10.01. 10:44:59

Tetszik, tetszik :)) A reményes hasonlat nagyon jó :D Meg mondjuk a többi is... egyébként érdekes, mostanában én is fehér lovas herceges hasonlattal játszadoztam, bár csak gondolatban egy mondat erejéig, de akkor is... mindegy ez se tartozik ide :D Szóval jó lett, csak az erdő mélyén nehogy letámadjon valami medve :D

TAJ 2008.10.01. 10:46:37

:D felőlem letámadhat csak nőstény medve legyen! :DDD

Morgan Burnley 2008.10.01. 10:47:58

:DD Szét ne tépjen, mert én nem foglak ápolgatni az tuti :D Vagy igen, csak meg ne sértődj ha azt mondom h nekem volt igazam :D
süti beállítások módosítása